Meziročníková platforma 1. a 2. stupně (4.ročník a v. p. Moderní dějiny)

Děvčata z 8. a 9. tříd si ve volitelném předmětu Moderní dějiny dala práci a připravila pro děti ze 4. tříd zábavné úlohy na téma ČR - poloha v Evropě, státní symboly atd.
Mgr. Marcela Durdová Kimmerová

Po vánočním setkání v tělocvičně nás čekalo opakování znalostí z vlastivědy - tentokrát hodně hravě a interaktivně a taky v meziročníkové spolupráci.

Děvčata z 8. a 9. tříd si ve volitelném předmětu Moderní dějiny dala práci a připravila pro děti ze 4. tříd zábavné úlohy na téma ČR - poloha v Evropě, státní symboly atd.

Děti se ve skupinkách pod vedením dvojice/trojice starších dívek soustředily vždy na určité téma - státní vlajka, hymna, znak a jejich historie, státy sousedící s ČR atd. - spolupracovaly, doplňovaly se, ke známým faktům objevovaly nové informace, pracovaly s mapou, skládaly státní znak, text hymny prokládaly obrázky.... a celkově si tohle vlastivědné opakování dost užily.

Vyučovací hodina utekla při různých aktivitách jako voda a všichni byli překvapeni, že už zvoní...

Velké díky patří paní učitelce Cingrové a děvčatům z Moderních dějin za skvělé nápady, čas i energii, kterou nám věnovaly. A doufám(e), že i pro ně byl čas strávený ve 4.B přínosný a příjemný, a že se zas někdy na takto koncipované hodině potkáme.

Mgr. Marcela Durdová Kimmerová

Datum vložení: 19. 12. 2024 23:01
Datum poslední aktualizace: 11. 1. 2025 23:08
Autor: Barbora Svobodníková