5.B
Vážení rodiče a milé děti, vítám Vás na stránkách třídy 5. B
Zde se objeví důležité informace k akcím třídy a k výuce.
Mgr. Irena Šedivá
Email: sedir@seznam.cz
Aktuálně:
DISTANČNÍ VÝUKA:
stránky k procvičování :
https://www.umimeanglicky.cz/slovicka
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-5-trida
https://www.skolasnadhledem.cz/game/5400
Aj
https://www.youtube.com/watch?v=FdlLsxR5AE0
M
ZOPAKUJ: zaokrouhlování
Vl
Jan Ámos Komenský
Vl str. 14 - 15
https://www.youtube.com/watch?v=noIJTzXw9Mg&feature=share
12. 1.
Aj
Aj uč. str. 29/celá - hlasité čtení + překlad
Aj PS(pošli mi ke kontrole)
str. 18/1, 2
str. 20/5 do E
str. 21/1, 2
Př
Samostudium - str. 35 - 42 přečti, prohlédni si obrázky a nauč se vyjmenovat podnebné pásy a kde na Zemi se nacházejí a nauč se vysvětlit, proč podnebné pásy vznikly.
M
Samostudium + DÚ
(pošli mi ke kontrole)
Mm
str.11/22
str. 13/celá
M zel.
str. 12/2, 4, 5, 6,
PŘIPOMÍNÁM
Pošli mi ke kontrole kopii ŽK: Čj + M + Aj + omluvný list
13. 1.
Čj
Samostudium + DÚ
Čj uč.
str. 36/1 - ústně
str. 36/2 - přepiš správně do Čj Š
str. 36/4 - příprav si ústně na příští hodinu Čj
str. 36/5 - přepiš správně do Čj Š
M
1) Zopakuj ÚHLOPŘÍČKY a vlastnosti úhlopříček podle sešitu G a v M modré str. 22 - 23
2) M modrá str. 23/3, 4, 5, 6
3) M modrá str. 26/4
14. 1.
Čj
Samostudium + DÚ
Čj v str. 20/celá
Čj or. str. 8/celá(pošli mi ke kontrole)
Aj
Samostudium + DÚ
Aj Uč.
str. 30/1 - přečti si a Zopakuj "Question words"
str. 30/3 + 4(přečti si nejdřív zadání obou cvičení - navazují na sebe)
Aj PS
str. 19/1, 3, 4
str. 20/6
M
Procvič vlastnosti a rýsování úhlopříček:
Narýsuj čtverec KLMN, jehož úhlopříčka měří 5 cm. Potom sestroj kružnici se středem S a
poloměrem r = |KS|
Postup:
Proveď náčrt a vyznač na něm, co známe
Narýsuj úhlopříčku KM, |KM| = 5 cm
Urči její střed S
Narýsuj úhlopříčku NL
Narýsuj čtverec KLMN
Sestroj kružnici k se středem S a poloměrem r = |KS|
!!! Vše udělej stejně jako v dnešní hodině !!!
Pošli mi ke kontrole ;-)
M zel.
str. 16/2, 3, 4, 8
Pošli mi ke kontrole
15. 1.
M
Procvič písemné dělení odečítacím způsobem, kterým jsme počítali při dnešní on-line hodině(do M Š)
(pošli mi ke kontrole)
5 861 : 3 = 5 861 : 7 =
42 506 : 4 = 42 506 : 8 =
123 456 : 5 = 123 456 : 6 =
PŘIPOMÍNÁM
Aj - referát + umět vše říci i ústně
Vl - referát + zopakuj učivo str. 17 - 21 + ústně odpovědi na otázky na str. 18
Př - zopakuj "Podnebné pásy" str. 35 - 42
M - ještě malé procvičení
4 321 : 2 = 5 704 : 9 =
61 530 : 7 = 15 047 : 4 =
18. 1.
M
samostudium + DÚ
53 101 : 6 = 70 860 : 9 =
165 432 : 8 = 403 578 : 2 =
M zel.
str. 4/10, 11
str. 12/1, 7
str. 16/4, 10
Čj
Přepiš do Čj Š tato slova a procvič pravopis psaní předložek a předpon s, z:
-hrabali listí, -poutal zloděje, -padl ze schodů, -lezl ze střechy, ne-hoď to ze stolu, -koč dolů, -balte si aktovky, -ejdeme se na hřišti, voda -tékala ze skály, slzy jí -tékaly po tváři.
Vl
Zopakuj str. 17 - 21 a nauč se ústně odpovídat na otázky:
(bude na to i písemný test )
str. 18/1, 2, 3, 4
str. 21/1, 2, 3, 6, 7
19. 1.
M
samostudium + DÚ
M zel.
str. 29/celá
str. 10/6, 7, 8
Aj
Aj uč.
str. 33/přečíst, přeložit a umět podle toho popsat svůj pokoj
str. 34/2 - opiš předložky do Vocabulary
str. 34/3
20. 1.
M
M zel.
str. 6/3
str. 7/1, 3, 4, 5
Vl
samostudium
Vl uč. Odpověz písemně do sešitu na otázky:
str. 18/1, 2, 3, 4
str. 21/1, 2, 3, 6,
21. 1.
Čj
samostudium + DÚ
Opiš do Čj Š na NOVOU STRÁNKU zápis - Předpony z-, ze-, vz-, vze-,
(zápis najdeš v Bakalářích - Přijaté zprávy)
Čj uč. - přepiš do Čj Š
str. 33/ 6, 7
Aj
samostudium
Pracuj s PL, které najdeš v Bakalářích - Přijaté zprávy
M
M m str. 17/celá
22. 1.
M
M m
str. 18/36
str. 19/celá
Čj
Čj or. str. 6/celá
Př
1) Zopakuj podnebné pásy.
2) Zjisti, kde žijí tučňáci(Arktida, Antarktida) a jak jsou přizpůsobeni k životu v drsných klimatických podmínkách(velké mrazy).
25. 1.
Čj
samostudium + DÚ
Čj uč
str. 34/9 - ústně vysvětli význam všech dvojic slov a poté opiš modrou tabulku se slovy do Čj Š podle instrukcí z on-line hodiny
34/10 ústně
35/11 opiš do Čj Š na NOVOU stránku
M
Mm
str. 20/celá
M uč.
str. 10/4, 5
Př
NEZAPOMEŇ zopakovat PODNEBNÉ PÁSY
(budu je zkoušet )