2.C

Vítejte na stránkách naší třídy

Vážení rodiče,

vítejte na stránkách naší třídy smiley

Mgr. Petra Borešová

Akce třídy

Písemné práce

17.6. - Prvouka

18.6. - Český jazyk

19.6. - Matematika

19.6. - STOP klasifikci

24.- 27.6.

Upravený rozvrh do 11:40h, odchod na oběd PO 12:10, ÚT 11:50, ST 12:00, ČT 11:50, ŠD oběd 12:30 - 13:00 h.

PÁ 10:30-11:30 individuálně, ŠD 11:00h.

28.6.

Vydání vysvědčení 8:00 - 8:45h, provoz družiny do 17:00 h.

Škola v přírodě

Doufám, že se všem dětem líbilo a pořádně si to užily.

Ještě jednou velikjé díky všem rodičům, kteří nám přinesly drobné i větší odměny. Spousta nám toho zbyla, tak to využijeme jindy.

Taky zbyla hromada opalovacího krému a repelentu. Naštěstí trvanlivost je 2 roky, takže máme zásobu na příští rok.

30.5. - čtvrtek

Ze Svoru odjíždějí autobusy ve dvou vlnách, jedna v 10:00 hodin (2 autobusy), druhá v 10:20 hodin (3 autobusy) Plynulá cesta trvá 1:30h.

My jedeme v té druhé vlně.

Moc se na vás těšíme!!!

29.5. - středa

Jsme čtvrtí z 11 tříd!!!

Porazili nás jen 2  čtvrté třídy a jedna 2.třída. Považuji to za úžasný úspěch a jsem hrdá třídní učitelka cool

Máme zabaleno, i když v mnoha kufrech to vypadá jako po výbuchu. Prosím o shovívavost, pořádek v kufrech nebyl dnes tím nejdůležitějšímdevil

Počasí se trochu umoudřilo, ale je chladno. Protože jsme pondělní krásné počasí využili je hrám venku, talenová soutěž proběhla dnes dopoledne. Odpoledne nás čeká závěrečná část táborové hry, vyhodnocení, balení a diskotéka. Některým se moc stýská, ale většina trychlí, že tu nemůžeme být déle.

28.5.  - úterý

Dnes máme celodenní výlet. Od půlnoci pršífrown

Operativně jsme změnili program a místo Zoo v Ústí nad Labem a rozhledny Větruše jsme jeli do Liberce do IQ parku a Lunaparku. Sice budeme celý den zavření uvnitř, ale v suchu a teple a podle prvních projevů to dětem vůbec nevadícool

27.5. – pondělí

Děti jsou celý den s vychovateli. Budíček byl v 8:30 hodin a většina dětí se probudila krátce před touto hodinou. Dopoledne hrály florbal a skákaly na skákacím hradě. K obědu byla rajská 
Odpoledne nás čeká další etapa hry Ztraceni, vědomostní kvíz a stavění domečků v lese. Večer by měla proběhnout akce Star Line má talent – porota, složená z učitelů, bude hledat nejnadanější dítě školy v přírodě.

Máme za sebou klíště, menší úraz, chrapot z vykřičení (fandění), nějakou tu modřinu a odřeninu. Snad už jsme si to všechno vybrali a nic dalšího nepřibude.

26.5. - neděle

Dopoledne jsme se chvíli učili (protože zítra máme celý den s vychovatelem bez učení) a kreslili obrázek nebo skládali básničku do kroniky. K obědu byla svíčková!!!

Byli jsme si něco koupit v místním kiosku a odpoledne lezli po lezecké stěně, stříleli z luku a hráli míčové hry. Večer nás čeká další kus táborové hry.

Začíná se nám stýkat a věčně hledáme nějaké věci. Pokud domů dovezeme všechno a všechno to opravdu bude naše, bude to paní učitelka považovat za zázrak! Prosím o takovém zázraku informovat!!!cheekywink

Jo, a taky si někteří výrazně protáhli večerku a ještě o půlnoci běhali po bungalovu a otevírali dveře do dívčích pokojů. Ti dnes v kiosku za "odměnu" nic neutratili. no

25.5. - sobota

8:05h. - Já nemůžu uvěřit vlastním uším!!! Oni všichni ještě spí!!!!

Asi dostali včera pořádně zabrat a diskotéka je vyčerpala natolik, že to dnes dospávajícheeky Dnes je mají celý den chovatelé, takže je vše dopoledne o hodinu posunuté, budíček tedy až v 8:30, takže si to můžou dovolit, ale že to opravdu využijí a budou spát, tomu jsem nevěřilacheeky

Jen tři kluci na dolním bungalovu jsou vzhůru, ale David čte všem pohádku, tak je z něj paní učitelka Nečesaná nadšenáheart

17h. Jsme druzí ve Svormanovi - běžecké soutěži, kde jsme zachraňovali ukradené věci ztracené skupině lidí !!!!

Taky se tu boduje úklid. Kupodivu naše výsledky nejsou tak strašné, jak bych očekávalacheeky

A zdolali jsme Klíč. S vypětím všech sil jsme tam vylezli a stihli se včas vrátit na oběd, i když se zpožděním. Naštěstí jsou tu na to zvyklí, tak to nebyl problém.

24.5. pátek

Užili jsme si prima den, s celotáborovou hrou na téma Ztraceni, a večerní diskotékou. A v 22:00 už jsme, až na jednoho, spali.

angle

23.5. čtvrtek

Zvládli jsme to, všichni jsme v postýlkách. Dorazili jsme v pořádku, přibližně ve čtvrt na sedm. Držte nám palce, ať brzy usneme cool Dobrou noc

22.3.

Požadavky na učebnice a pracovní sešity:

Vzhledem k množícím se případům zapomínání pomůcek zde uvádím, co který den potřebujeme:

ČJ - denně

Učebnice, pracovní sešit, písanka, čítanka + sešity školní, domácí, diktáty, případně čtenářský deník, pokud dítě představuje přečtenou knihu

M - denně

Velká matematika, matematické minutovky, sešit M školní. V případě geometrie - velký sešit Geometrie a rýsovací pomůcky - tužku č.3 nebo 4, pravítko - libovolné, ale neporušené s číselnou řadou po centimetrech od nuly!!!

PRV - pondělí + čtvrtek

Učebnice a pracovní sešit

AJ - pouze středa

Učebnice a pracovní sešit + slovníček

HV - pouze středa

Učebnice a notový sešit - děti mívají ve škole

Prosím o včasné omlouvání absence - do 3.pracovních dnů po návratu dítěte do školy.